Компанія Devohome як приклад сталого бізнесу, створеного на засадах гендерної рівності

06 September 2022 20:10:30

Чи впливають на вас стереотипи? Можна думати, що ти прогресивний і неупереджений, поки не зустрінеш людину, яка не вписується у твої уявлення або розриває твої шаблони.

Ми в DevoHome звикли розривати шаблони, адже товари нашого бренду виготовлені переважно з конопель — рослини з неоднозначною репутацією. Тому не допускаємо, щоб якісь стереотипи, наприклад, гендерні, впливали на розвиток нашої компанії та відносини з іншими. Адже і без цього достатньо болі та несправедливості.

Гендерна рівність як ціль сталого розвитку

Організація Об'єднаних Націй затвердила 17 цілей сталого розвитку з метою перетворення світу до 2030 року. Ціль під номером п'ять - "розширення прав і можливостей жінок та дівчат". Вони складають приблизно половину людства, але при цьому займають лише незначний відсоток керівних посад (в Україні - 23%), часто отримують меншу зарплатню, ніж чоловіки, мають вищі шанси зіткнутися з дискримінацією чи насильством.




Наша країна також впроваджує цілі сталого розвитку, в тому числі має за мету досягти гендерної рівності та позбутися всіх форм дискримінації та гендерно обумовленого насильства. Так, у 2017 році Україна частково привела своє законодавство у відповідність до вимог Конвенції Ради Європи про запобігання насильству стосовно жінок і домашньому насильству та боротьбу з цими явищами, хоча ця Стамбульська конвенція про жінок так і не була ратифікована нашою державою.

Одним з проявів гендерної рівності є використання фемінітивів для посад, що займають жінки. Здається, фемінітиви зараз стали дуже популярними та вже не викликають подиву. А під час війни ми чуємо як про захисників, так і про захисниць.

Компанія, створена Оксаною Дево

В цьому світі, де певні переваги є у чоловіків, успішний бізнес, побудований жінкою, досі викликає подив. А компанія DevoHome такою і є — створена з нуля, від ідеї до її впровадження, чарівною, активною та креативною мамою трьох дівчаток, пані Оксаною Дево з Києва, журналісткою за фахом.



Спочатку родина Оксани зайнялася вирощуванням технічних конопель. На той час відродження традиційного для України коноплярства тільки почалося, і в окремих ентузіастів були перші спроби робити одяг та взуття з доволі грубої конопляної тканини. Але пані Оксані прийшла ідея робити конопляний текстиль для комфортного сну. Ця рослина, здається, створена для цього! Адже її міцні волокна дихають, чудово поглинають вологу, не викликають алергії, мають антибактеріальні властивості та в них не заводяться шкідники.


( Конопляна маска для сну, плед шаль зелень, сорочка Casual )

Оксана Дево не стала довго прораховувати бізнес-плани і мріяти про будівництво власного виробництва, а одразу втілила свою ідею, виступивши дизайнером та замовивши відшив першої колекції ковдр і подушок. Все розійшлося чудово. Товари з конопель виявилися дуже затребуваними. Згодом асортимент розширився, з'явилися ексклюзивні новинки, наприклад конопляне хутро. Та компанія Devohome, хоча й виросла, але й досі залишається маленькою, по-сімейному затишною та переважно жіночою. Можливо, головний секрет її успіху полягає в тому, що в стилі Девохом відбивається життєлюбна особистість її власниці та принципи рівності.


( Ковдра - покривало з конопляного хутра )

Коли колективу потрібен новий працівник, то головне — його людські якості й бажання з душею виконувати потрібну роботу, а стать, вік, сімейне положення, місце проживання та інші особисті моменти не впливають на рішення взяти людину на роботу.

Всі товари бренду Devo Home - універсальні, підходять людям будь-якої статі. Навіть конопляні труси чоловіки можуть носити як білизну, а дівчата — як домашні шорти.



 ( Конопляні боксери 100% коноплі )

Отже, компанія, створена Оксаною Дево, — ідеальний приклад успішної реалізації гендерної рівності, без якої не можливий сталий розвиток.



Ось що думає про це засновниця Change Agency Responsible Future та експертка зі сталого розвитку Клавдія Шевелюк :

«Компанію DevoHome ми знаємо як переможницю національного  конкурсу з біомімікрії та виробника сталого продукту. В той час як відомі великі бренди активно інвестують у сталий розвиток, ця компанія з моменту свого створення заклала кругові (циркулярні) принципи у свою бізнес-модель.

Пріоритетні для компанії Глобальні цілі сталого розвитку, такі як №12 відповідальне споживання і виробництво та №15 збереження екосистем суші, орієнтують споживача голосувати своїм гаманцем за ціннісний вибір: купувати сертифіковані товари, які слугують довго і біорозкладаються без шкоди для довкілля. При цьому в рамках цілі №5 - досягнення гендерної рівності, компанія має потужний соціальний вплив, працевлаштовуючи жінок в країні, де триває війна.

Конопляне хутро від DevoHome
— це приклад того, як сталий дизайн вирішує глибинні потреби суспільства — екологічні, етичні та економічні, при цьому імітуючи властивості тваринного хутра. Вироби цієї української компанії допомагають споживати помірно, з користю для довкілля і суспільства»



Ми впевнені, що настане час, коли доступні будуть лише сталі товари, ті, що вирішують екологічні, економічні та соціальні проблеми, а не створюють їх. А також будуть панувати справжній мир, злагода, взаємоповага та неупередженість, хоча ми й залишимося різними. І ми раді бути з вами на шляху до цього майбутнього!

 
Powered by SEO CMS PRO ver.: 17.2 PRO 2 (opencartadmin.com)
 
Leave a review ↓
 
Nobody left any reviews